استفاده از ابزار تحلیل بنیادی برای نوشتن مقالات بنیادی
نوشته شده توسط : hamed

مقاله‌ها بنیادی بایستی بی نقص ترین مقاله ها سایت شما باشند. پس شما سئو در مشهد می بایست سعی نمایید تا این مقاله ها جزء شایسته ترین مقاله ها تارنما شما قرار بگیرند. بدین ترتیب بایستی عملکرد نمائید استانداردهای این مقاله ها را بالا برده و مقاله ها بنیادی عالی بنویسید. برای تایپ کردن نوشته ی علمی های خوب نیاز به نظارت بنیادی یا این که به عبارتی cornerstone analysis دراین باره داریم.

ابزار ارزیابی بنیادی

چرا نیاز به آنالیز های مستقل دارید؟
مطمئنا رعایت اصول خوانایی و seo به شما امداد می نماید تا مقالاتی عالی به فن تحریر در بیاورید. پس چه نیازی به چک بنیادی برای مقاله‌ها بنیادی دارید؟ پاسخی که می شود به این پرسش بخشید این میباشد که مقاله ها بنیادی بایستی استانداردهایی به مراتب فراتر از مقاله‌ها seo گردیده شما داشته باشند. مقاله‌ها بنیادی می بایست شایسته ترین مقاله ها تارنما شما بوده و در نوع خویش شایسته ترین باشند. ابزار چک بنیادی ما به شما یاری خواهد کرد که استانداردهای نوشتاری خویش را بالا برده و مقاله ها بنیادی خیر و خوبی به فن تحریر در بیاورید. اخذ تیک های سبز به‌این مضمون‌ میباشد که شما کلیه امور را به صحت جاری ساختن داده اید.

ارزیابی بنیادی چه کاری جاری ساختن می‌دهد؟
شما قصه اخذ تیک سبز را می‌دانید. در ابزارهای پیش فرض تجزیه و نظارت، ما محتوای شما‌را از حیث خوانایی و بهینه سازی آیتم محاسبه قرار می‌دهیم. این سبک تحلیل با بررسی بنیادی سازگار میباشد. صرفا تفاوت این میباشد که در ارزیابی بنیادی استانداردهای بالاتری جهت ارزیابی محتوا حال و روز گردیده‌است. در واقع یک سری گزینه مازاد به تجزیه و نظارت خوانایی و تجزیه و نظارت seo اضافه گردیده که شما برای داشتن یک نوشته‌علمی بنیادی می بایست تیک سبز این مورد ها را اخذ فرمایید.

آنالیز بنیادی چه‌گونه عمل می نماید؟
در پلاگین Yoast مانند تصویر تحت وقتی که در درحال حاضر تجزیه و نظارت یک نوشته‌ی‌علمی میباشید، کافیست تیک مورد Mark As Cornerstone content را فعال نمایید تا محاسبه بنیادی بر روی محتوای شما انجام خواهد شد.

طریق فعال‌سازی ابزار آنالیز بنیادی

چه آیتم هایی در محاسبه بنیادی تحلیل میشوند؟
در ارزیابی بنیادی 2 گزینه نو خوانایی محتوا و 6 گزینه نو بهینه سازی نظارت می‌گردد. شما می بایست از تعداد کافی زیرعنوان استعمال کرده و جمله‌ها مختصری برای اخذ تیک سبز در قسمت آنالیز خوانایی محتوا بنویسید. مقاله ها بنیادی معمولاً کامل می باشند پس تلاوت آن‌ها پاره ای طاقت فرسا خیس میباشد. زیرعنوان ها و جملا‌ت کوتاه به استفاده کننده امداد می نماید تا با محتوا شل رابطه برقرار نماید.

پیشنهاد می شود نوشته‌ی علمی قریه نکته برای تایپ کردن محتوای بهینه سازی محور عالی برای یک وب لاگ مطالعه نمائید.

مهمترین ادله راجع‌به مقاله‌ها بنیادی که در نظارت موتورهای کاوش حیث می‌گردد وسعت نوشته‌علمی میباشد. مقاله ها بنیادی معمولا داده ها جامعی در رابطه یک مسئله میدهند پس طبیعی میباشد که زمانبر باشند. ناگفته نماند برای کسب تیک سبز ابزار و تجزیه و چک ما بایستی نوشته ی علمی ای با دستکم ارتفاع 900 واژه و کلمه بنویسید.

موردها دیگری که در مقاله‌ها بنیادی آیتم آنالیز قرار می‌گیرند عبارتند از:
ارتفاع شرح متا، ارتفاع تیتر، تصاویر، پیوندهای فرنگی، واژه کلیدی URL
پلاگین ما در خصوص این استدلال ها پاره ای سختگیرانه واکنش می نماید و شما برای اخذ تیک سبز در موردها فوق می بایست کارایی متعددی جاری ساختن داده و مورد ها تحت را در متن خویش رعایت فرمائید:

از عبارات کلیدی در زیرعنوان ها به کار گیری نمایید، یک شرح متای عالی بنویسید، از کلمه و واژه کلیدی خویش در URL استعمال نمایید و مطمئن گردید تصاویر برای اکران در وبسایت شما باصرفه گردیده اند. پس برای مقاله‌ها بنیادی تنها بایستی شغل های مذکور را با تمرکز فراوان اعمال دهید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: